LUK 624 3278 09
комплект съединител
Цени с ДДС:
на едроклиент
Препоръчителна цена
Вашата цена
Клиентите също купуваха
Заместители
Описание на продукта
Номера
Приложение
SACHS 3000 951 841
Комплект съединител SACHS - AK
диаметър [mm]: 240 ммброй на зъбите: 26профил на главината: 26,59x28,92-26N
VALEO 832169
Комплект съединител VALEO - AK
нова част: допълващ артикул /допълваща информация: с притискателен дисквъншен диаметър [mm]: 241 ммизтласкваща сила [N]: 6450 Нютонброй на зъбите: 26
SACHS 3000 970 121
комплект съединител - M to - TD
брой на зъбите: 26Ø: 240mmдоп. артикул/доп. инфо. 2: без аксиален лагерза дълбочина на маховик: 12mmпрофил на главината: 26,5x29-26N
LUK 624 3182 09
комплект съединител - M to - TD
Ø: 240mmза дълбочина на маховик: 11,9mmнастройка: с автоматична донастройка
TRUCKTEC 02.23.037
комплект съединител - M to - TD
дебелина на маховика: 12mmØ: 240mmза OE-номер: 020 250 2901настройка: без автоматична последваща регулация
SACHS 3000 951 655
комплект съединител - M to - TD
брой на зъбите: 26Ø: 240mmдоп. артикул/доп. инфо. 2: без аксиален лагер
VALEO 826694
комплект съединител - M to - TD
брой на зъбите: 26Външен диаметър притискателен диск на съединителя: 240mmдоп. артикул/доп. инфо. 2: не е необходим е специален инструмент за монтажза дълбочина на маховик: 11,9mmпрофил на главината: 28,93 x 26,47съединител: за автомобили със съединител задействан с наляганетегло: 6,56kg
SACHS 3000 970 034
комплект съединител - M to - TD
брой на зъбите: 26Ø: 240mmдоп. артикул/доп. инфо. 2: без аксиален лагерза дълбочина на маховик: 12mmизпълнение на съединителя: диск на съединителя с пружинен демпферпрофил на главината: 26,5x29-26N
SACHS 3000 970 121 / KARAN
комплект съединител - M to - TD
брой на зъбите: 26Ø: 240mmдоп. артикул/доп. инфо. 2: без аксиален лагерза дълбочина на маховик: 12mmпрофил на главината: 26,5x29-26N
LUK 624 3182 33
комплект съединител - M to - TD
Ø: 240mmдопълващ артикул /допълваща информация: с централен изключвателза дълбочина на маховик: 11,9mmнастройка: с автоматична донастройкатип на трансмисията: не е за секвенционална ръчна трансмисия